V petek, 21. 10. 2022, smo se dijaki in dijakinje 1. a ptujske gimnazije razveselili obiska svojih vrstnikov iz Škofje Loke.

Na narodno izmenjavo smo se v oktobru z veseljem pripravljali, saj smo želeli svojim gostom pokazati naše majhno, a hkrati srčno mesto Ptuj v najboljši luči. Pravijo, da je naše najstarejše slovensko mesto pravi muzej in da je pogled s ptujskega gradu dih jemajoč. Vse in še marsikaj smo želeli predstaviti v kratkem druženju z gimnazijci z gorenjskega konca Slovenije.

Ob desetih zjutraj smo sprejeli svoje goste in se v tistem trenutku sploh nismo zavedali, da se bodo v slabem dnevu in pol spletle precej močne prijateljske vezi. Ker pa prazna vreča ne stoji pokonci, smo goste najprej okrepčali v gimnazijski jedilnici.

Sledil je kratek kulturni program. Minil je šele mesec in pol, odkar smo postali dijaki in dijakinje 1. a-oddelka, in marsikdo ne bi verjel, da smo se v tako kratkem času povezali in smo kot eno. To dejstvo je botrovalo odločitvi, da smo želeli predstaviti vsakega dijaka, ki pomeni košček mozaika 1. A. Ker pa se gimnazijci na Ptuju najraje sproščamo ob glasbi, je razredni bend pripravil dve glasbeni točki, in sicer skladbi »Voda« in »Pojdi z menoj v toplice«. Slednjo smo prepevali kar vsi in po tihem bi lahko priznali, da je ta pesem postala naša skupna prijateljska himna. Piko na i je dodal predsednik našega oddelka, ki nas je očaral z zvoki svojega saksofona.

Kulturnemu programu so sledili obisk knjižnice Ivana Potrča, kosilo v jedilnici Šolskega centra in del dneva, ki smo se ga vsi najbolj veselili. Rekreacija! Šport! Odbojka! Pomerili smo moči v odbojki in tekme zaključili brez vroče krvi kot prijatelji. 😊

Popoldne smo dijaki in dijakinje svojim gostom pripravili igro z naslovom »Lov na zaklad«, ki je potekala po našem starem mestnem jedru ter obogatila naše in njihovo zgodovinsko ter kulturno znanje. S to dejavnostjo smo končali uradni del petkovega druženja. Ker pa smo mladi in se radi zabavamo, smo neuradno nadaljevali v McDonaldsu ter na bližnjem igrišču, kjer smo celo plesali. Za nekaj ur smo se poslovili in vsak izmed nas je z največjim veseljem sprejel v svoj dom enega izmed obiskovalcev.

Naslednje jutro, v soboto, smo se ob 9.00 zbrali pred Gimnazijo Ptuj ter se odpravili proti gradu, kjer je sledil voden ogled grajskih zbirk. Prav tako smo dokazali, da ga verjetno ni lepšega razgleda, kot je z našega ptujskega gradu.

Preostalo nam je še nekaj prostega časa za kosilo in druženje. Ob 13.30 je žal napočil čas slovesa in polni pozitivnih izkušenj s stkanimi novimi prijateljskimi vezmi smo si segli v roko ter si obljubili, da ostanemo v stikih.

Izmenjava je bila super izkušnja, saj smo se povezali še močneje tudi mi med seboj in že se veselimo marca, ko potujemo v Škofjo Loko. Toooooooo!

Neja Gajzer in Neli Vivola, 1. a

(Visited 212 times, 1 visits today)